söndag 28 februari 2010

SPÄNNANDE!


...Åh då menar jag såklart Os-finalen i ishockey! i skrivande stund så väntar jag på sudden som drar igång snart. kanon bra match med tok högt tempo.


Helgen har annars varit jätte skön och avslutades idag med en bastu hos svärmor & svärfar... (jag får väl min egna bastu när björnarna slutar bajsa iskogen känns det som).


Vi har ju haft ett litet blogg tema nu i helgen som gick ut på att laga ett recept som vi aldrig gjort innan och fota av det. Mitt bidrag blev parfait med vit choklad och björnbär som vi avnjöt efter en ryggbiff med spenatsallad och varm brie med honung. Detta var mitt livs första parfait men absolut inte den sista, Grymt god.


Receptet hittar ni här!

http://www.matklubben.se/matklubben/FlamesBoy/kokboken/?id=498781&recipeid=80039


Måste springa iväg till hockeyn nu!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!
såg väldans gott ut å hördes väldigt spännande med ryggbiff å spenatsallad...
Tjingeling jennie