torsdag 11 februari 2010

HELG!


Nu har jag fått tagit helg! Ledig Fredag & Lördag! Hur skönt som helst.

Och som om inte det vore nog så kommer en av mina bästa vänner och faktiskt även min förre chef på besök i helgen, Robban. Vi ska göra allt vi kan för att se till att han gör det till en trend att stanna till här när han ska upp och besöka sina kunder här uppe i norr. Så lita på fina recep efter helgen!, Har bla färsk röding, gravat ren innanlår, rökt ren hjärta och massa biffar i kylen.

På Lördag i det strålande fina vädret så ska vi ta en sväng med skotrarna. Vi hade planerat för fiske men det ligger för mycket vatten på isen för det, Men som sagt så ligger det ju redan färsk röding i kylen.


Ha nu en tr3vlig helg allesammans!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle behöva en god förrätt. Jag har recept på permasansnäcka med god räksallad och gravad lax i. Ska äta den i kväll. Vill Du ha receptet så hör av dig. Såg den i Halv åtta hos mig.
Kramar
Svärmor

Björn sa...

Tack för det!

Men jag tror vi inte kommer att kunna äta upp all mat vi redan har. Men receptet tar jag gärna!