onsdag 28 juli 2010

upp, ner, hit eller dit...




Ja jag sitter verkligen i en ganska så svår sits. Visste inte riktigt vad jag skulle välja.
Men börjar nu så smått förstår vad jag ska göra... Det jag skriver om är ju så klart jobb... har ju blivit erbjuden att låta min välsmorda käft jobba på ett annat företag.

Ja ja kan inte skriva så mycket mer nu men jag lovar att berätta mer på Fredag då allt är klart.

Jag och Anna var jätte sega i går på dagen, liksom rastlösa men som ändå inte orkade hitta på något. Så jag bestämde mig för ett prova på dag vid spisen. Efter att jag inhandlat allt som skulle användas och kommit hem så hade ju solen börjat komma fram igenom molnen, så vad är då roligare än att laga maten ute på grillen?

Så det blev helt enkelt en grymt god pasta med vitlök och tomater gjord på gasolgrillen.

Recept kommer så fort jag lyckats få in det här på sidan, det verkar krångla lite...



2 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Maten var helt underbart god. Om det var för att den tillagats ute eller om det var din kärleksfulla touch vet jag inte, kanske båda. Den var superb, Tack! Pussar Anna

Anonym sa...

Låter jättespännande..........väntar ivrigt på att höra mera!!!!

Maten ser superb ut:) ingen risk att man grillar ute här idag, knappt träden står kvar
Kram mamma