torsdag 22 juli 2010

Headhuntad bakisskalle!

Ja jag vet att det var ett tag sedan igen men jag har legat sjuk hela veckan och helt enkelt inte orkat skriva. Fick nå skit i halsen som gjorde att jag pratade med en ordentlig whiskey röst! skit jobbigt.

Planerar att jobba i morgon iaf. Har lovat en kund en installation som måste göras i morgon.

I går hade Erika & Matte inflyttningsfest. Jäklar så trevligt det var. Vi började med en låååång bastu med bad. Sedan dök det upp mer och mer folk hela tiden, tror vi var en bra bit över 50 pers iaf.

Senare på kvällen så körde vi brännboll! riktigt kul, har inte gjort det sedan jag gick i skolan och det var minst lika kul som jag minndes det!


Håller på och försöka dra ner på snuset för fullt oxå. har gått riktigt bra faktiskt, en snus på 3 dagar känns riktigt lovande. Vet inte om jag ska försöka sluta helt eller om jag bara ska försöka dra ner lite på det hela.

Fick ett intressant telefon samtal i morse, kan inte säga så mycket mer än att jag blev erbjuden ett nytt jobb som kan vara riktigt intressant!!! Mer om detta lite längre fram.


Ska nu spöa ungarna i krockett och sedan sjunka ner i soffan och se senaste Wallander eller Snabba Cash, får se vilken det blir.

0 kommentarer: