fredag 9 juli 2010

Cage Swamp Turn...

I kväll.... Cage Swamp Turn = Burträsksvängen. Festligheter nere i hembygdsområdet. Men som vanlig så ska jag jobba i morgon... känns väl så där, när det väl händer nått i byn så kan man inte vara med fullt ut så att säga.

Lite som:

- Du har ju tjatat i fyra veckor att du vill bada, så nu badar du... (Vi hade iaf tur med vädret)


Men verkligheten är lite mer som reklamen: Nej tack, det är ju en dag i morgon oxå....

Känns som att man skulle vilja skita i morgon dagen just nu men men... gilla läget och va lite plikttrogen.


Slash spelar i Gävle i helgen oxå. Plus att det är festivalen i Söderhamn med bla Deep Purple.
Det är även Stadtsfesten i Skellefteå nu i helgen. Men jag antar att det är mer för såna dårar som INTE är plikttrogna och tar ut semester...


Hoppas hur som helst att ALLA i kommunen här mår riktigt dåligt i morgon, så att jag har någon att glädja mig åt när jag kliver in i bastun, läs jobbet, i morgon bitti!

1 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

NU är klockan halv två på natten och älskling, du var verkligen med fullt ut i kväll;) Lycka till på jobbet i morgon, jag ska tänka på dig när du vaknar! Pussar