söndag 18 april 2010

Ryggkrasch...

Idag har varit en riktigt lååång dag. Detta på grund av en stor släktträff på Annas sida i går Lördag. Vi hade hyrt Leos Lekland inne i Skellefteå så vi hade det helt för oss själva. Totalt så var vi 60 pers. Och som vanligt så har jag svårt att inte leka med barnen, Leos är ju faktiskt riktigt roligt. Så vad händer... Jo ryggen kraschar fullständigt! på vägen hem i bilen så var jag tvungen att köra med farthållaren för jag klarade inte lyfta högerbenet. Vi var hemma vid 22 tiden och la oss sedan i soffan för att se George Clooneys senaste film Up In The Air, (Vilken visade sig vara en riktigt skitfilm), släpade mig sedan till sängen. Jag vaknade ett par gånger på natten av värk och förstod att jag förmodligen inte skulle ens ta mig ur sängen på morgonen.

Men hör och häpna! det gick bra!. Visst jag har haft ont hela dagen men inte så j*vligt som jag trodde jag skulle ha!

Så idag har jag hunnit med att: Tvätta bilen. Helt utan framgång försökt att dra upp en gammal gädda och grillat middag till familjen.... Egen beasås såklart...

Så helgen har med andra ord varit riktigt händelserik och bra.

Jobb imorgon och ledig på Tisdag. Skönt!

0 kommentarer: