tisdag 16 mars 2010

Sorry....

Har inte blivit mycket skrivet. Har hänt mycket annat i livet dock, både roligt och tråkigt.
Tyvärr är det negativa mer än det positiva.

Var på en kurs i veckan om säljtaktik, att läsa av människor efter endast en hälsningsfras typ, kroppspråk, trevlig kurs. Har hört det mesta innan men ändå bra att få färska upp minnet. Peppad av detta så återvända jag till vardagen i butiken. Och i går när vi hade inventering, som för övrigt började klockan 07:00 och slutade 23:30 (vi har en del artiklar), Så slog ju lagret nu j*vlar åt fel håll. Har fått höra att det är förra ägarna som lekt lite med siffrorna, eftersom det är varor som är typ 3 år gamla som saknas. Men vilka sitter i skiten nu ?

Som om inte det var nog så har frun dragit iväg till Stockholm för att fortsätta sin kurs.

Det positiva då... BRYNÄS KLARA FÖR SLUTSPEL! Och vi ska möta överklassen från Östermalm, Apgården.

I övrigt så har jag hållt på i garaget med min bänk som snart kommer att börja i mitt garage och sluta nere vid dalälven som det ser ut nu...
Har lagat lite god mat i veckan men helt enkelt inte hunnit med att fota av eller lägga in recept, men jag kan lova att allt var gott och jag ska göra om dom snart igen. Men som jag skrivit innan, Anna i Stockholm = Viltpasta =)

Ska skärpa mig med bloggen, och det mitt herrskap är ett löfte.

0 kommentarer: