tisdag 23 mars 2010

Pistvakt



Gjorde debut som pistvakt i Kvarnberget i Lördags. Allt flöt på fint, bara några få avbrott, och det var ett underbart väder. Stod i täckbyxor och t-shirt nästan hela dagen utan att frysa fast! Underbart!.


Senare på kvällen så hade vi Simon & Linn-marie över på middag på Lördag kväll. Det var jätte lyckat med med trevlig sällskap och god mat. Jag bjöd på en fläskfilé gryta som är grymt god och jätte lätt att tillaga. Se recept nedan.





Har även hunnit med att färdigställa garaget i helgen, det blev kanon bra. Men min fina såg som jag inhandlade för typ ett år sedan sa upp sig. Men men man får vad man betalar för, och det verkar som om jag inte gav ett skit för denna eftersom den inte håller mer än ett år... Bryt ihop och gå vidare bara...




Ska Börja med damens behandlingsrum nu, Snickaren kommer imorgon och sätter in den nya ytterdörren...


Mot snickarboa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte bara en hejare med hammare, du är lika bra i köket. En riktig svärmorsdröm.
Hoppas bara att bilen går in mellan alla hyllor.

Kram Svärmor

Björn sa...

Hahaha tack ska du ha... Du får mig att tveka angående hyllorna kontra bilen...Spännande...