onsdag 31 mars 2010

Fantastiskt Påskväder!

La in golvet i Annas nya behandlings rum idag. När jag gjort hälften och beslutat mig för lunch så blev det rester ifrån igår, Chili Con Carne.... När jag sedan beslutade mig för en liten stund i solen på baksidan så märkte jag att vädret var ju fantastiskt! Solen riktigt värmde! Anna slängde ut en madrass och en kudde så jag kunde ligga i soffan och njuta, och vad händer...? Jag somnar såklart och blir kvar där ute i nästa 2 timmar! Men gud så skönt det var!

Har nu iaf blivit klar med golvet så nu kan hon snart börja ta imot kunder där ute. Lägger även in lite "före" bilder...

Missa inte "Arga snickarn" ikväll...skön kille!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är otroligt händig. Hoppas att Du får vila lite nu innan nästa projekt.

Kram Svärmor

Björn sa...

Nej det vore väl tråkigt med vila...!!!