onsdag 29 september 2010

ZZZzzzz...

Ja jag vet, jag har varit dålig på att skriva här. Har varken haft tid eller energi till det. Har känt mig trött hela tiden, jag håller väl helt enkelt på att bli gammal. Skämt Och sido så tror jag att det kan vara en sommar utan semester som spelar in lite. Man brukar ju bli trött när hösten kommer och det är ändå när man har haft typ 4 veckors semester. Men nu känner jag mig tok trött hela tiden.

Sambon tror att det är för att jag äter för näringsfattig mat, Men gud va fel hon har!!! =)
Nä då, det kan väl kanske ligga lite i det. Men strunt i det för jag började mitt nya liv som "nyttigt" i går kväll. En riktigt lång promenad med lite tränings övningar för ryggen (Som för övrigt är sämre än någonsin. Samt uppstigning tidigare än vanligt, promenad och en stadig frukost innan jobbet, Allt detta följt av en matlåda till lunch! Det är f*n inte dåligt för att vara mig...

Efter allt det här "braIga" så firade jag det med en god Pasta Carbonara till middag!!! Gud va gott det är... Och den innehöll endast 3 dl grädde och lika mycket ost... men det var jag värd!

Ska skärpa mig med att skriva här lite oftare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju lovande.........men brukar inte hålla så värst! inget att ha dåligt samvete för, livet är till för att levas och njuta av
kram mamma

Björn sa...

Absolut!!! Visst är det så!