onsdag 4 augusti 2010

Snus....

Håller på att försöka sluta snusa.... Jag kan säga att det är inte mycket som jag INTE skulle göra för att slippa gå igenom detta.

Har slitit i tre veckor nu och har på den tiden tagit 3 st snusar på den tiden, (låg tidigare på en dosa om dagen)

Det som är jävligast är nog förmodligen humöret eller sömnbristen, sömnbristen lider jag inte så mycket av det är bara det att jag vaknar typ en gång var annan timme och är klarvaken.
Humöret gör mig mest less, jobbigt att gå runt och va sur gubbe hela tiden när man egentligen inte vill.


Så frågan är om det verkligen är värt allt detta för att bli nikotinfri, jag känner att jag börjar tveka.



-So pist off, of being pisted off!

2 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Du är inte den enda i familjen som tvekar på om det är värt det! Puss min Sur-Gubbe;)

Björn sa...

Jag kan börja om varje dag i veckan för din skull...