onsdag 30 juni 2010

ZZZzzzz....

Pust, Har helt enkelt inte orkat att skriva något här. Har jobbat som en dåre känns det som. Åkte ju på att jobba till och med på midsommarafton, inte så länge, bara mellan 9:30-14:00 men det var för länge bara det. Man ska inte behöva jobba den dagen.

Midsommar (kvällen) firade vi ute i Högliden hos Jennie och Marcus. Fatastiskt trevlig kväll, som vanligt. Det blir för sällen vi träffas bara...Synd, för vi har så kul ihop.

Som sagt....jobb, jobb,jobb har jobbat på dagarna till kvart över sex. Bussen mot Burträsk går kvart i sju hemmåt så jag är hemma på solbacken halv åtta. Hur kul är det???, och så har "De" tänkt att jag ska jobba hela sommaren!.

Ska vara på chefen igen att han får göra om schemat IGEN!. Kan tänka mig att Jobba in luncherna på alla dagar och sluta klockan fem istället, då är jag hemma klockan sex och det är en j*vla skillnad!!


Eller så får man väl hitta nått annat att pyssla med...

MMMmmm jag vet, inte en allt för positiv dag! MEN jag är ledig idag! så det är väl bara att rycka upp sig och njuta av denna dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör det, NJUT alltså !!!!!
Kram mamma

Björn sa...

ABSLOUT!

Kramar!