tisdag 1 juni 2010

Sjukdom...snörf....

Nu ligger alla de svaga här i huset, dvs alla utom jag och Lovisa, med feber och rinnande näsor. Det börjar kliva i halsen på mig med så jag får väl min dos snart antar jag.

Har beställt nya däck till bilen som förmodligen kommer i morgon eller i övermorgon, ska bli skönt med fräscha ostar på bilen.

Och eftersom han där uppe vet att jag skiter tusenlappar varje dag just nu så såg han till att paja diskmaskinen oxå. Tur man jobbar där man gör. Vi hade en riktigt fin Bosch i butiken till bra pris så det var bara att shoppa loss.

Vi fick vår nya chef på jobbet i dag oxå, Peter, verkar va en bra killen med mycket bra idéer så jag tror att det kan bli bra. Ska ju dra i gång Expert Business snart, förmånlig försäljning till företag, Det ska bli kul för jag tror det kan fungerar riktigt bra.

Klippte gräset för första gången i år idag oxå, det är ju inte direkt kul, men betydligt bättre än att skotta snö iaf.

2 kommentarer:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Svaga och svaga.. alla vet väl hur det är när en karl är riktigt förkyld;) Snart din tur! Snörvel-Pussar

Björn sa...

Bla bla bla...