torsdag 20 maj 2010

Plötsligt händer det!


Nej jag har inte gott och vunnit på en trisslott...tyvärr. Utan i morse när jag slog på tvn så var det reklam från twins, ni vet det här skit företaget som bara säljer skit ala gamla tv-shop. Dom visar hur som helst en maskin som är såklart amazing för ryggen. När dom intervjuvar alla galna amerikaner så beskriver dom sina ryggproblem precis så som jag skulle ha gjort med mina. Men tänkte jag, -Jag tänker inte lägga 2000 spänn på en maskin som jag innerst inne inte tror fungerar. Hur som helst så tänker jag iaf att jag måste komma igång och träna ryggen om jag överhuvudtaget ska kunna gå i sommar. Då ringer telefonen med Min kompis Jocke i andra änden...
- Tjena ska du med och träna ?

Och jag skojar inte om jag säger att oddsen jag satt på att han skulle (och även jag) iväg på gymmet är skjut höga... Ungefär som att köpa två triss och få skrapa i tvn på bägge.
Så nu bär det av till gymmet!.


Allt är klart med bergvärmen oxå... bara 152 lax! billigt!


Ha en underbar dag i värmen... 24 grader och strålande sol här nu...!

0 kommentarer: